Tulossa

MUUTA MUKAVAA

Nyt

Jos olet koulun oppilas tai oppilaan huoltaja, liity mukaan  Meidän baletti -Facebook-ryhmään.

Ryhmässä tiedotetaan ja keskustellaan koulun ajankohtaisista asioista, vinkataan kiinnostavista tanssijutuista ja muistellaan mukavia.

Meidän baletti on koulun sisäinen Facebook-ryhmä, ja siihen liittyminen edellyttää ryhmän ylläpitäjän hyväksyntää.

Kursseja, työpajoja, matkoja

Kevätkaudella 2024 viikonloppuisin:

mm. koreografi Maria Nurmelan Tuuleen kirjoitettu -teoksen harjoituksia ja muita työpajoja. Lisätiedot opettajilta ja Meidän baletti -ryhmästä.

Kesällä 28.7.-1.8.2024:

Kansainvälinen Turku Dance Camp -tanssileiri, jossa on mukana opettajia Italiasta ja Suomesta. Leiri on tarkoitettu nuorille ja aikuisille.

Lisätietoja tulossa alkuvuodesta.

Näytöksiä ja muita esiintymisiä

KESÄTANSSIT - kevätkauden päätösesitys
Ma 27.5.2024, Sigyn-sali

Balettikoulun oppilaat esiintyvät myös erilaisissa tapahtumissa ja tilaisuuksissa pitkin syksyä.