Tulossa

MUUTA MUKAVAA

Nyt

Jos olet koulun oppilas tai oppilaan huoltaja, liity mukaan  Meidän baletti -Facebook-ryhmään.

Ryhmässä tiedotetaan ja keskustellaan koulun ajankohtaisista asioista, vinkataan kiinnostavista tanssijutuista ja muistellaan mukavia.

Meidän baletti on koulun sisäinen Facebook-ryhmä, ja siihen liittyminen edellyttää ryhmän ylläpitäjän hyväksyntää.

Kursseja, työpajoja, matkoja

Turku Dance Camp -tanssileiri  28.7.-1.8.2024:

Balettiin ja nykytanssiin keskittyvä TDC tarjoaa edistyneille nuorille tanssijoille (14 v.-20+) sekä ammattiin opiskeleville suunnattun runsaan leiripaketin lisäksi kurssit lapsille (10-13 v.) sekä aikuisille baletinharrastajille.

Leirin päätösnäytöstä 1.8. tähdittää Puolan kansallisbaletin tanssija Marko Juusela, joka on myös yksi leirin opettajista.

Tanssileirin järjestää Ruusuilla tanssijat ry.  Ilmoittautumiset ja lisätiedot www.ruusuillatanssijat.fi

Raija Lehmussaaren balettikoulu toimii Turku Dance Camp -tanssileirin yhteistyökumppanina.

Näytöksiä ja muita esiintymisiä

TALVITANSSIT - balettikoulun syyskauden päätösesitys
Pe 20.12.2024, Sigyn-sali

KIRJOITUKSIA TUULESSA

koreografi Maria Nurmelan teos balettikoulun oppilaille saa ensi-iltansa syksyllä 2024 Turun Työväenopiston salissa. Tarkemmat tiedot syksyn alussa.

Balettikoulu on mukana myös Ruusuilla tanssijat ry:n tuottamissa TDC24-gaalanäytöksessä 1.8. & Kansainvälisen baletin päivän näytöksessä 3. marraskuuta. Tarkemmat tiedot www.ruusuillatanssijat.fi

Balettikoulun oppilaat esiintyvät monissa muissakin tapahtumissa ja tilaisuuksissa pitkin syksyä.